AUTOBUS ZERBITZUA

2 urtetik aurrera.

Sarriko, San Inazio, Erandio, Leioa, Getxo y Sopela.

HAURTZAINDEGI ZERBITZUA

Ordutegi zabala 8:00 – 18:30

Egutegi zabala opor egunetan ere.

ESKOLAZ KANPOKOAK

Eguerdi eta arratsaldetan.

Bertsolaritza, eskulanak, ingelesa, kirolak…

SUKALDE PROPIOA

Betiko ikastolako sukaldariek bertoko produktuak bertoko denda txikietan erostea dute lehentasuna. Km 0 filosofiarekin bat egiten dugu eta sasoian sasoikoa kontsumitzen dugu.

Arrainari dagokoionez, beharrezko baldintzak betetzen dituen pasaiako arrain kooperaiba batekin elkartu gara, ikastolako bazkalkideari arrain freskoa eskaintzeko. Jatokia, eremu hezitzailea da eta menu bereziak egiteko aukera dago,

GURASO KOOPERATIBA

Familia bakoitzak 40 lan ordu bete behar ditu ikastolarako ikasturte bakoitzean. Lan ordu horiek betetzeko aukera ezberdinak daude:

1. Jantokiko officean eguerdiko ordutegian.
  2. Hilean behin mantenu lanetan.
  3. Autobuseko zerbitzuan laguntzen, egunero 16:15 etatik aurrera.

ZERBITZUAK

Betiko ikastolak gurasoak zein irakasleak eskola mundia erabat eroso bizi ahal izateko beharrezkoak diren zebitzu guztiak eskaintzen ditu. Zerbitzu bakoitzaren zehaztapen guztiak eskura duzu slide horretan.

Janaria ikastolan bertan prestatzen da; ezin hobeki hornituta dagoen sukaldean non sukalde taldean aritzen direnak errezeta ondo orekatuak eta guztion gustokoak prestatzen dituztela. 8:00 etatik 18:30ra haur hezkuntzako ikasleentzat doako haurtzaindegi eskaintza ere bada.